Markedsføring av nybygg med 2-20 enheter

Papaya er en markedsavdeling til leie for eiendomsutviklere, og hjelper deg med skreddersydd, profesjonell markedsføring av eiendomsprosjektet ditt.

For prosjekter med færre enn cirka 15-20 enheter anbefaler vi å belage seg mest mulig på bruk av meglers egne markedsressurser, og heller å supplere med hjelp fra Papaya for å bringe ut prosjektets egenart.

Strategi og oppstart

Vi setter oss inn i prosjektet ditt, og i samarbeid gjør vi en ganske rask vurdering av hva du trenger utover det salgs- og markedsmateriellet som eiendomsmegleren din leverer. Har vi noen ubesvarte spørsmål om markedet eller målgruppen som vi bør gjøre en innsats for å besvare? Hvilke utfordringer står vi overfor?

3D-illustrasjoner

For mange kjøpere sitter det litt langt inne å kjøpe en prosjektert bolig, som de ennå ikke kan se og oppleve på egenhånd. Derfor er det viktig med gode illustrasjoner som gir et fristende, men realistisk bilde av boligene til salgs. Vi bruker vårt nettverk av illustratører til å lage interiør- og eksteriørrendringer som viser prosjektet ditt fra sin beste side.

Skreddersydd prospekt

Eiendomsprosjektet ditt er unikt, og passer derfor ikke nødvendigvis inn i meglers malverk. Våre designere utformer et prospekt som passer ditt prosjekts egenart, og tar hensyn til det underlaget du har. Vi tilrettelegger tekst og bilder til en egnet layout, og supplerer med relevante arkivbilder. Vi bidrar også gjerne med teksthjelp og fotoopptak dersom det er behov for det.

Byggeplasskilt

Dem som til slutt kjøper boligene dine har antagelig allerede en tilknytning til nabolaget. Ved å sette opp et byggeplasskilt i god tid før salgsstart, kan du forberede dem – og kanskje stoppe noen fra å kjøpe et annet sted, fordi de vet at det kommer noe bedre på tomten din. Papaya designer et skilt som står til prosjektets egenart. (Les mer om hva du bør tenke på når du skal ha byggeplasskilt.)

Logo & identitet

Når du selger noe helt utenom det vanlige, er det lurt å gi prosjektet ditt et navn og et visuelt uttrykk som oppsummerer det du står for, og fungerer som en påminnelse fra gang til gang om hvordan ditt prosjekt er forskjellig. (Les mer om hvorvidt du trenger egen logo.)

Landingsside

Eiendomsmegler tilbyr gjerne en landingsside på sitt eget nettsted for å ta i mot interessenter, gi dem informasjon om prosjektet og la dem bestille prospekt og melde interesse. Men dersom prosjektet ditt har egen logo og visuell identitet, kan det være verdt å også investere i eget nettsted, i din egen profil, i stedet for meglerens.

Annonsering

Eiendomsmeglere har ofte gode avtaler på annonsering på Finn.no og i eiendomsseksjonen til de mest relevante avisene. Papaya kan hjelpe med utforming av annonser, samt med oppsett av andre typer kampanjer og annonser i andre medier  som f.eks. innholdskampanjer, kampanjer på sosiale medier, eller bannerannonser på utvalgte sider.

Ta kontakt med oss i Papaya for en konkret anbefaling og et kostnadsoverslag.