Markedsføring & rådgivning

Når et prosjekt med mange enheter skal selges, gjerne over flere måneder eller år, er det ofte behov for å bearbeide potensielle kjøpere over lengre tid, med kommunikasjon som typisk faller utenfor meglerens vanlige verktøykasse.

Strategi & Rådgivning

God markedsføring består av mange biter som passer sammen. Vi har lang erfaring i å se og forstå hvordan de ulike bitene jobber best sammen, og gir gjerne anbefalinger om hvordan få størst mulig effekt for budsjettet.

Kommer for salg-kampanje

Sørg for at folk vet om prosjektet ditt allerede før salgsoppgaven er klar. Folk som kjøper prosjekterte boliger har sjelden noe i mot å vente litt, hvis de bare vet at drømmeleiligheten snart kommer for salgs. De er allerede innstilt på å vente.

Men om de ikke vet at du er i ferd med å bygge noe bedre, så velger de det beste blant de alternativene de vet om. Det kan med andre ord være mye å vinne på å sørge for at folk vet hva du har å tilby, så tidlig som mulig.

Les mer om Kommer for Salg-kampanjer her.

E-postmarkedsføring

E-post er en god måte å holde kontakt med dem som har vist interesse, men som ikke har bestemt seg ennå. Det er også en effektiv måte å styrke forholdet til dem som allerede har kjøpt, holde dem orientert om fremgangen i prosjektet og gjøre dem til gode ambassadører.

Vi setter også gjerne opp automatiske e-postsekvenser tilpasset interessenter i ulike stadier av kjøpsprosessen.

PR & Innholdsmarkedsføring

Våre erfarne tekstforfattere og journalister er vant til å skrive både for trykte og digitale medier, og bidrar med innholdsmarkedsføring, redaksjonelle artikler og annonsetekster som driver handling.

Sosiale medier

Papaya hjelper til å opprette profiler i sosiale medier, som for eksempel Facebook, Instagram, Snapchat og Twitter, og å legge planer for hvordan bruke dem aktivt og målrettet.